Stap 1: Ga naar Accordering en klik op inplannen.
Stap 2: Klik op Nieuw document inplannen.
Hier kan je aangeven om welk documenttype het gaat. Voor welke periode en wanneer het uiterlijk geplaatst moet worden. Kies je voor herhalend, dan wordt het document in de volgende periode ingepland.
Voorbeeld: Kies je voor Omzetbelasting, Periode maart en herhalend. Dan wordt elke volgende maand dit document ingepland.
Stap 3: Selecteer het document type. Vul de gegevens in en klik op Volgende.
Stap 4: Selecteer de cliënten voor het document moet worden ingepland.
Stap 5: Klik op volgende.
Stap 6: Lees de samenvatting en klik op Opslaan.
Let op!
Een herinnering wordt verwijderd door in de Inplan
module het document te plaatsen. Wanneer het stuk via een
andere weg in de portal wordt ingevoerd gebeurd dit niet.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.