Sommige kantoren staan toe om zelf extra gebruikers (bijvoorbeeld collega's) toe te voegen binnen het platform.
Volg hiervoor de volgende stappen:
1. Ga naar 'Beheer' -> 'Mijn gebruikers' -> 'Nieuwe gebruiker'
Er verschijnt dan een wizard die moet worden doorlopen om een nieuwe gebruiker aan te maken.
Personalia
Vul hier de algemene gegevens van de gebruiker in. Enkel de 'Achternaam' is verplicht maar indien bekend is het ook handig om alvast het mobiele nummer in te vullen.
Hier kan ook worden opgegeven of de gebruiker een 'Tijdelijke account' moet zijn of niet.
Voor een tijdelijk account moet een datum worden opgegeven tot wanneer de gebruiker mag inloggen.
2. Klik op 'Volgende'.
Gebruikersgegevens
Hier moet de gebruikersnaam worden opgegeven. Het platform doet op basis van de cliëntnaam en personalia een suggestie, maar hier mag van worden afgeweken zolang deze maar uniek is. Het platform staat geen dubbele gebruikersnamen toe.
Tevens moet het e-mailadres van de gebruiker worden opgegeven i.v.m. notificaties.
3. Klik op 'Volgende'.
Rechten
Hier moeten de rechten van de gebruiker worden ingesteld.
Er zijn 2 mogelijkheden:
- Alle rechten (Alle rechten die het kantoor beschikbaar heeft gesteld voor de cliënt)
- Gespecificeerd (Hier kan worden opgegeven welke van de beschikbare rechten, per module, de gebruiker mag hebben)
'Alle rechten' is doorgaans aan te raden omdat het kantoor al voor de cliënt zelf heeft ingesteld wat er qua rechten beschikbaar moet zijn.
4. Klik op 'Volgende'.
Cliënten
Hier moet worden opgegeven tot welke cliënten de nieuwe gebruiker toegang heeft. Standaard is de actieve cliënt al aangevinkt, maar indien er toegang tot andere cliënten mogelijk is, kan ook daar toegang toe worden verleend.
5. Klik op 'Volgende'.
Communicatie
Hier moet worden opgegeven welke notificaties de gebruiker ontvangt.
Afhankelijk van de beschikbare rechten worden hier de modules getoond.
Bij 'Alle modules' worden voor alle modules notificaties verstuurd. In plaats van alle modules is het ook mogelijk om een selectie van de beschikbare modules kiezen. Indien gewenst kan ook alles uit worden gezet.
De 'Catch All' is een 'fall-back' optie om mail te ontvangen die het platform niet kwijt kan via andere manieren. Deze kan naar wens aan of uit worden gezet, maar is voornamelijk handig voor medewerkers van het kantoor waar je klant bent.
6. Klik op 'Volgende'.
Afronden
Bij deze stap wordt een korte samenvatting gegeven van de tot nu toe ingevoerde gegevens.
Indien gewenst kan terug worden gegaan naar de vorige stappen om zaken te corrigeren.
7. Klik op 'Opslaan' om het account aan te maken en de inloggegevens te versturen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.