Bij het accorderen van documenten (en het koppelen van een Authenticator app) moet er een bevestigingscode worden ingevuld die per SMS wordt verzonden.
Soms kan deze SMS niet worden afgeleverd.
Meestal komt dit omdat een toestel niet goed is aangemeld op het netwerk van uw provider.
Stap 1: Zet het toestel uit en aan zodat deze zich opnieuw aanmeld bij het netwerk.
Stap 2:
-Ben je aan het accorderen?
Dan kan via de link onder het SMS-invulveld de SMS laten doorbellen:
-Bent u een Authenticator aan het koppelen?
Dan kan u een nieuwe SMS aanvragen:
Lukt het nog steeds niet?
Mogelijk dat het mobiele nummer niet goed is ingevuld bij uw account.
Indien u al bent ingelogd kan dit worden gecontroleerd door op het 'Mijn Account' icoontje te klikken en daarna op 'Mijn gegevens':
Daarna kan het mobiele nummer worden aangepast indien nodig.
Let op dat bij buitenlandse nummers de internationale notatie gebruikt moet worden:
+[landcode][rest van het nummer zonder voorloop 0]
Bijvoorbeeld: +31612345678
Nog niet ingelogd of het lukt nog steeds niet, neem dan contact op met je kantoor.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.