Dit kan een aantal redenen hebben.
Controleer eerst of rechtsboven de juiste cliënt is geselecteerd. Als je met pin moet accorderen moet namelijk de juiste cliënt actief zijn om deze zichtbaar te maken.
Als een document door meer dan 1 persoon moet worden geaccordeerd kijk dan of er met de juiste gebruikersaccount is ingelogd.
Klik rechtsboven op het 'Mijn Account' icoontje om dit te controleren:
Als dit niet jouw account is, heeft de vorige gebruiker van de portal niet uitgelogd. Log dan eerst uit (niet enkel het tabblad sluiten) en daarna weer in met je eigen account.
Het kan zijn dat het document eerst is klaargezet en daarna de gebruiker is aangemaakt. In dit geval is het te accorderen document niet te zien. Neem in dit geval contact op met je kantoor om dit te laten controleren.
Als dit niet het gewenste resultaat geeft staan de accorderingsrechten mogelijk niet goed. Neem contact op met je kantoor om dit te laten controleren.
Opmerkingen
1 opmerking
Tip: Breid het artikel uit met het gegeven antwoord van Christopher op ticket #56108. Dan is het verhaal waarschijnlijk compleet.
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.