Wat doet de koppeling?
Kantoorgebruikers worden automatisch vanuit AFAS in PinkWeb aangemaakt. Optioneel kan ook de klantverantwoordelijke worden toegewezen aan cliënten in PinkWeb. Binnen PinkWeb zijn diverse mogelijkheden o.b.v. de klantverantwoordelijke.
Hoe werkt de koppeling?
PinkWeb maakt verbinding met de GetConnectoren om de gegevensset voor de kantoorgebruikers op te halen.
Er wordt 1 GetConnector ingericht voor de gegevens van de medewerkers en optioneel 1 connector voor de relatie tussen de medewerkers en de client(en)
Technische informatie
De koppeling draait elke nacht rond 01.00 om alle kantoorgebruikers te synchroniseren. Hierbij worden nieuwe gebruikers aangemaakt en bestaande geüpdatet.
Wanneer de clientverantwoordelijke koppeling is ingericht dan worden ook deze gegevens gesynchroniseerd. Wanneer een medewerker niet meer verantwoordelijke is voor een client dan wordt deze connectie verwijderd.
De synchronisatie kan op Verkooprelatie of OrganisatiePersoon worden ingericht.
Voorbereiding implementatie
Samen met de PinkWeb consultant worden de GetConnectoren ingericht. Technische kennis en de juiste rechten voor het inrichten van GetConnecotren in Afas zijn noodzakelijk. Indien nodig dient een Afas consultant worden ingeschakeld om hierbij te ondersteunen.
FAQ
- Kan een kantoorgebruiker aan een vestiging worden gekoppeld?
- Optioneel kan een kantoorgebruiker aan maximaal 1 vestiging toegewezen worden.
- Kan een kantoorgebruiker verwijderd worden met de koppeling.
- Dit is op dit moment nog niet mogelijk. Een kantoorgebruiker dient naast Afas ook in de portal verwijderd te worden.
- Is er een standaard GetConnector beschikbaar om te importeren
- Hier wordt momenteel aan gewerkt
Vraag de koppeling direct aan via onze website https://www.pinkweb.nl/appstore
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.