Wat is er nieuw?
Als kantoorgebruiker is het vanaf 1 juni 2022 met versie 4.6.227 mogelijk om een 'natte' handtekening met eigen naam en titels te zetten onder een PDF-document dat moet worden geautoriseerd.
Hoe werkt het?
Als kantoorgebruiker kan je nu ondertekenen met een plaatje van je echte handtekening en kan je je titels toevoegen aan je naam.
Wat moet je hiervoor doen?
1. Je moet eerst Visma | Pinkweb hebben ingesteld als onderteken partner. Dit doe je bij Beheer onder Mijn kantoor -> Externe pakketten -> PDF ondertekenen.
2. Bij Mijn account onder Mijn gegevens -> Handtekening kan je de volgende gegevens opslaan:
- Titulatuur voor
De titel(s) voor je naam. - Titulatuur na
De titel(s) achter je naam. - Ondertekening namens
Standaard is dit de vestiging waaronder de kantoorgebruiker valt als je deze leeg laat. - Functie
Deze is alleen aan te passen voor de kantoorgebruiker door een (andere) kantoorbrede beheerder. - Plaats
Standaard de plaats van de vestiging als je deze leeg laat.
Wat kan je in de toekomst verwachten?
De volgende stap is de dat de cliëntgebruiker net zoals de kantoorgebruiker met een zichtbare en aanpasbare handtekening PDF documenten kan ondertekenen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.