Wat is er nieuw?
Als kantoorgebruiker is het nu mogelijk om een digitale handtekening te zetten onder een PDF-document dat moet worden geautoriseerd.
Hoe werkt het?
Als de kantoorgebruiker een PDF-document goedkeurt, wordt er gevraagd of het document moet worden ondertekend door de kantoorgebruiker. Kiest de kantoorgebruiker voor ondertekening dan wordt er een extra pagina aan de PDF toegevoegd. Op deze pagina staat dat het document is ondertekend namens de kantoorgebruiker en de vestiging van de cliënt.
Wat moet je hiervoor doen?
Deze functie moet worden aangezet in de module Beheer. Onder Mijn kantoor of onder Mijn vestigingen kun je Visma | Pinkweb instellen als ondertekenpartner bij PDF ondertekenen.
Het autoriseren van documenten moet je activeren in de oude lay-out.
Via Rechten accordering kantoorgebruikers in de oude lay-out stel je in welke kantoorgebruiker welk type document mag autoriseren (en dus mag ondertekenen).
Wat kan je in de toekomst verwachten?
De volgende stap is de mogelijkheid voor de kantoorgebruiker om zijn handtekening aan te passen en een plaatje van een ‘natte’ handtekening toe te voegen. Daarna gaan we het mogelijk maken voor de cliëntgebruiker om een PDF document te ondertekenen.
Heb je vragen?
Stel ze aan ons via support@pinkweb.nl of 033-7501334
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.