Hierbij een uitleg over de opbouw van onze facturen. Onderaan dit artikel staan antwoorden op veelgestelde vragen.
Client Online Professional subscription not charged |
01-02-2022-30-04-2022 |
1 |
€ 597,00 |
€ 597,00 |
Deze regel houdt in dat de basisprijs van het abonnement niet door ons in rekening wordt gebracht. Bijvoorbeeld omdat het totaal van de cliëntenbundel en/of de overscore hoger waren/was dan de basisprijs van het abonnement.
Client Online Professional client pack business discount |
01-02-2022-30-04-2022 |
1 |
10.00% |
€ 336,00- |
Deze regel toont een vaste korting op het tarief voor een zakelijke cliënt. Dit hangt af van de bundel die je met ons hebt afgesproken. Hoe hoger de bundel, hoe hoger de korting over het algemeen is.
Client Online Professional client pack business |
Zakelijke Cliënten bundel |
01-02-2022-30-04-2022 |
400 |
€ 8,40 |
€ 3.360,00 |
Op deze regel zie je het cliëntenpack dat we mogelijk in rekening brengen. Je particuliere cliëntenbundel staat op een aparte regel.
Client Online Professional discount extra |
01-02-2022-30-04-2022 |
1 |
€ 1.714,50 |
€ 1.309,50- |
|
Client Online Professional discount extra |
01-02-2022-30-04-2022 |
1 |
€ 1.714,50 |
€ 405,00- |
Op deze regel vind je eventuele extra kortingen die je van ons krijgt. Deze worden dan als extra korting van je factuurbedrag afgetrokken.
Een korting kan zijn afgesproken op basis van het aantal cliënten in je bundels. Dan staat er voor iedere bundel een aparte regel op de factuur, waarbij je totale korting in meerdere stappen wordt verrekend. Bijvoorbeeld een deel van zakelijke en een deel van particuliere cliënten. In het bovenstaande voorbeeld kun je zien dat het totaal van beide regels de totale korting bedraagt.
Client Online Professional overscore business |
Zakelijke Cliënten bundel |
01-01-2022-31-01-2022 |
130 |
€ 2,80 |
€ 364,00 |
Heb je in een periode meer cliënten aangesloten dan we zijn overeengekomen, dan brengen we een overscore in rekening. Het aantal dat wordt weergegeven, is het aantal cliënten dat meer is aangelosten t.o.v. het aantal in de afgesproken bundel. We berekenen de overscore altijd over de periode voorafgaand aan de factuur die je hebt ontvangen. We kijken bij het berekenen van de overscore naar het hoogst gemeten aantal cliënten binnen de betreffende facturatieperiode.
Consultancy Client Online |
Uren |
01-01-2022-31-01-2022 |
2 |
€ 140,00 |
€ 280,00 |
Als je gebruik hebt gemaakt van consultancy dan vind je het aantal verbruikte consultancy-uren terug op je factuur. We sturen een specificatie mee als bijlage bij je factuur.
Veelgestelde vragen
Waarom wordt een deel van mijn cliënten vooraf en een deel achteraf in rekening gebracht?
De overscore aan cliënten is pas na afloop van de factuurperiode bekend. We kunnen immers niet exact voorspellen hoeveel cliënten je in een bepaalde periode aansluit. Daarom wordt een overscore altijd achteraf in rekening gebracht.
Wat is een overscore?
Een overscore is het meergebruik aan cliënten t.o.v. het aantal dat in je bundel is afgesproken. Bijvoorbeeld: als je 500 zakelijke clienten met ons hebt vastgelegd in je bundel, maar je hebt er 600 aangesloten, dan heb je een overscore van 100 zakelijke cliënten.
Waarom staan er zoveel verschillende kortingen op mijn factuur?
We willen je graag duidelijkheid geven over de diensten die je bij ons afneemt, ook als we hebben afgesproken dat je voor sommige diensten korting krijgt of zelfs niet hoeft te betalen, bijvoorbeeld omdat ze onderdeel zijn van een bredere afspraak. We kiezen er in dat geval voor om alle geleverde diensten op de factuur te zetten en deze als korting weer van je totale kosten af te trekken.
Waarom wordt mijn basisabonnement als korting verrekend?
Wanneer het totaal van je bundels, gecombineerd met een eventuele overscore, hoger is dan de kosten van het basisabonnement, trekken we de kosten van je basisabonnement af van je totaalprijs.
Kan de factuur geleverd worden als elektronische factuur?
De factuur wordt als PDF en UBL per e-mail verstuurd. Als je wil, kun we deze ook via PEPPOL aanleveren, zodat deze automatisch in je boekhouding terecht kan komen. Lees meer over PEPPOL op de website van de Nederlandse peppolautoriteit.
Ik heb nog meer vragen, bij wie kan ik terecht?
Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag! Bel 033 750 13 34 (en kies optie 2) of mail naar debiteuren@pinkweb.nl. Je kunt uiteraard ook altijd contact opnemen met je eigen accountmanager.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.