In het dossier kunnen zelf mappen worden aangemaakt. Tevens kan er worden ingesteld of een cliënt gebruiker deze mappen kan inzien of er zelfs documenten in kan uploaden.
Een veel gebruikte functie is bijvoorbeeld een 'Upload'-map waar cliënten zelf hun informatie kunnen aanleveren die nodig is voor het maken van bijvoorbeeld aangiftes.
In deze handleiding zal ik daarom als voorbeeld de 'Upload'-map nemen.
-Selecteer een cliënt en ga naar het dossier.
-Klik daarna op 'Nieuwe map' en geef deze een naam. In dit geval noemen we hem 'Upload' zodat het duidelijk is waar de cliënt zijn informatie kwijt kan.
-Klik daarna op 'Opslaan'.
Als dit is gebeurd zullen de rechten moeten worden ingesteld:
-Vink de zojuist aangemaakte map aan en klik onderin het scherm op 'Rechten'.
Er verschijnt nu een pop-up waar de rechten kunnen worden toegekend. Dit kan op algemeen of gebruikers niveau.
-Stel nu de rechten in.
In onderstaand voorbeeld hebben we de algemene rechten van de map op 'Volledig' (lees & schrijf) en die van de gebruiker op 'Standaard' (algemene rechten van de map) gezet.
Hier kan naar wens van worden afgeweken.
-Druk daarna op 'Opslaan'.
Er zal nu een melding verschijnen dat de rechten zijn opgeslagen. Deze rechten kunnen uiteraard op een later tijdstip worden gewijzigd.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.