Mailing versturen
Deze wizard biedt het kantoor de mogelijkheid eenvoudig aan meerdere ontvangers dezelfde informatie te sturen. Verstuur een mailing via de volgende stappen:
- Mailing versturen starten: Selecteer hier 'Nieuwe mailing' of kopieer via het icoontje met de 2 vierkantjes een mailing uit het archief. Bij dit laatste worden de eerder gebruikte gegevens worden alvast ingevuld. In volgende stappen kunnen deze gegevens eventueel worden overschreven.
- Editor: In de editor kan de mailing worden opgesteld. Er kunnen geen plaatjes of bijlages aan worden toegevoegd. Er kan wel gelinkt worden naar een externe bron.
Via de knop 'Genereer voorbeeld' is een voorbeeld van de mailing te zien. Controleer bijvoorbeeld dat er niet meerdere lettertypes door elkaar worden gebruikt wanneer een deel van de tekst gekopieerd is vanuit een andere bron. - Ontvangers selecteren: Zodra de mailing is opgesteld en op 'Opslaan' wordt geklikt moet de ontvanger worden geselecteerd. Dit kan kunnen 1 of meerdere cliëntgroepen zijn, maar ook volledige vestigingen. Klik hiervoor op het icoontje met het pijltje.
- Afronden: Als de juiste ontvangers zijn geselecteerd kan de mailing worden verzonden door op 'Mailing versturen' te klikken.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.