De algemene instellingen van het Dossier zijn te vinden onder Dossier -> Instellingen -> Algemeen:
Hier zijn 3 instellingen te vinden:
1. De optie ‘E-mail bij plaatsen van bestanden via een webservice koppeling’ kan aangevinkt worden om een notificatie te versturen wanneer er via de Windows Verkenner of Apple Finder een document in een voor de cliënt zichtbare map wordt geplaatst.
2. De optie ‘Ontvang e-mail notificatie bij uploaden document door cliënt’ kan aangevinkt worden zodat er standaard een notificatie wordt gestuurd op het moment dan een cliënt iets in het dossier plaatst.
3. Met de opties bij ‘Toon vestigings- en concernmappen’ kan gekozen worden of deze mappen aan kantoor en cliënten, alleen aan medewerkers van het kantoor of aan niemand moeten worden getoond.
Vestigings- en Concernmappen kunnen handig zijn als er documenten van algemeen belang gedeeld worden met alle cliënten van een specifieke vestiging of het hele kantoor.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.