Voor cliëntgebruikers is het mogelijk om vanuit de portal direct naar een App te gaan en automatisch in te loggen, dit is de Single Sign-On ("SSO") functionaliteit.
1. Selecteer de klant waarvoor de SSO moet worden aangemaakt:
2. Ga naar Apps en klik op "Beheer"
U komt terecht in het scherm: Applicaties Overzicht
3. Klik op de applicatie waarvoor u de inloggegevens wilt aanpassen, bijvoorbeeld: Twinfield
Let op: Afhankelijk van de SSO kunnen er eventueel andere opties worden getoond.
4. Op de pagina "Applicaties Applicatiebeheer" voer in de gegevens van de kantoorgebruikers of het administratie kantoor voor deze App:
5. Klik op Mijn gegevens opslaan en ga naar Clientgegevens om de gegevens in te voeren van de geselecteerde klant als die bekend zijn
7. Met de keuze Naamgeving applicatie kan het kantoor de applicatie een eigen naam geven, bijvoorbeeld "Administratie" of "Salaris Administratie"
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.