Voor cliënten die de Client Online app al gebruiken bij een kantoor dat een brandpack abonnement heeft is onlangs een volledig nieuwe versie geïntroduceerd. Middels onderstaande mail kan de cliënt geïnformeerd worden over de veranderingen.
Beste cliënt,
Volgens onze gegevens ben je een gebruiker van onze portal app. We willen je via deze weg informeren dat deze vanaf 1 april niet meer wordt ondersteund. Er is een nieuwe app beschikbaar.
De nieuwe app
De app is op verschillende manieren verbeterd. Zo is het design intuïtief en makkelijker te navigeren. Je ziet op het Home-scherm in één oogopslag welke acties we van je verwachten en ontvangt naar wens push-notificaties wanneer er een nieuwe actie is.
Na het installeren van de app hoef je maar één keer in te loggen met de door ons verstrekte inloggegevens. Daarna kun je een pincode, vingerafdruk of FaceID instellen. Zo is je informatie veilig bewaard, maar is het onthouden van een wachtwoord niet meer nodig.
Je vindt op de support-pagina van onze leverancier meer informatie over hoe de nieuwe app werkt.
De oude app
De oude portal app wordt niet meer ondersteund en zal op termijn helemaal verdwijnen uit de stores. Als je de app wilt blijven gebruiken dan is het belangrijk om de oude app te verwijderen en de nieuwe versie te installeren op je telefoon. Let op: je zult opnieuw moeten inloggen.
We wensen je alvast veel werkplezier in de nieuwe app. Heb je nog vragen of wens je extra ondersteuning? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.