Wijziging
- Je kan nu direct in de online omgeving bij accorderen en dossier naar de betreffende help artikelen via de knop 'Help'.
Bugfixes
We hebben de volgende bug opgelost:
- Als geen bijlage bij het formulier zat werd het formulier niet correct naar het archief in D3 geüpload.
Hotfixes
We hebben de volgende hotfixes uitgebracht:
Versie 4.4.166.1
- De uiterste betaaldata van de vierwekenaangiften loonbelasting klopte niet.
- Er werden herinneringen gestuurd van formulieren die al ingetrokken waren.
Opmerkingen
1 opmerking
Kan op het inlogscherm en het koppelen van een authenticator eveneens een knop 'Help" worden toegevoegd die rechtstreeks verwijst naar betreffende help artikelen.
En op het authenticatorcode-invulscherm een verwijzing naar FAQ/Help-instructie voor nieuwe telefoon i.c.m. al eerder gekoppelde authenticator en zo ook een Help-instructie op het wachtwoord-vergeten-scherm dat het het e-mailadres en de gebruikersnaam gevonden kunnen worden in een e-mailnotificatie m.b.t. een accordering.
Het zijn situaties waarbij de klant nog niet ingelogd is op het portaal en nog geen toegang heeft tot de Help in het portaal. Juist in die gevallen bestaat behoefte aan hulp.
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.