Dit wordt in de meeste gevallen veroorzaak door een issue in de firewall van het netwerk waar u zich op dat moment bevindt. Dit kan getest worden door op een ander netwerk (bijvoorbeeld uw netwerk thuis) in te loggen. Als u dan niet wordt uitgelogd dan weet u dat het aan het betreffende netwerk ligt.
Neem in dit geval contact op met de systeembeheerder van het netwerk waarop u telkens wordt uitgelogd uit het portaal. Het is mogelijk dat het adres van het portaal nog toegevoegd moet worden aan de lijst met trustee adressen bijvoorbeeld.
Een andere oorzaak is vaak dat nadat de login pagina is geladen, de verbinding kort verbroken is geweest. Bijvoorbeeld doordat er een VPN verbinding wordt opgezet, of wordt verbroken. De oplossing is dan vaak om de browser helemaal af te sluiten en opnieuw te starten.
Let op: Als de betreffende browser meerdere malen is geopend, moeten al deze sessies worden afgesloten voordat je opnieuw gaat inloggen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.